معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برخورد دو خودرو در جاده اهواز – حمیدیه و آتش‌سوزی در یک خودرو منجر به کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن پنج نفر دیگر شد.

به گزارش مرور نیوز، محمود روزبهانی گفت: به دنبال اعلام وقوع آتش‌سوزی در یک خودرو در ساعت 13:29 توسط فوریت‌های پزشکی و پلیس 110 به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، نیروهای ما سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام مسوول ادامه داد: اکیپ‌های آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل این حادثه که کیلومتر 18 جاده اهواز – حمیدیه بود، اعزام شدند و اولین خودروی آتش‌نشانی رأس ساعت 13:41 به محل حادثه رسید. در این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه خودرو وانت‌نیسان و یک دستگاه پراید، خودرو وانت‌نیسان دچار حریق گسترده شده بود.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی فورا نسبت به اطفای این حریق اقدام کردند اما متأسفانه این خودرو کاملا در آتش سوخت.

روزبهانی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین صندلی جلوی خودروی پراید جان باختند و سه سرنشین صندلی‌های عقب این خودور که دو مرد و یک زن بودند به همراه راننده و سرنشین صندلی جلوی خودوری نیسان مصدوم شدند که توسط فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هنوز نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه به منظور پاکسازی و انجام بررسی‌های اولیه و یافتن علت حادثه حضور دارند.