رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را در تهیه متون درسی تمام رشته‌های ۱۵گانه علوم انسانی خواستار شد.

به گزارش مرور نیوز، حداد عادل به همراه دبیر و تعدادی از معاونان شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن اعلام هدف از این بازدید، همکاری پژوهشگاه را در تهیه متون درسی تمام رشته‌های ۱۵ گانه علوم انسانی که در شورای تحول برای آن‌ها کارگروه تشکیل شده است، خوستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز در جلسه‌ای که در حاشیه این دیدار با حضور تمام اعضای هیأت علمی پژوهشگاه برگزار شد، به رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و همراهان وی، خیر مقدم گفت.

عبدالله توکلی، معاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز با معرفی مختصر پژوهشگاه و ضمن بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پژوهشگاه بویژه در حوزه مورد درخواست دکتر حداد عادل، گسترش همکاری‌های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را با شورای تحول و ارتقای علوم انسانی خواستار شد.

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نظرات خود را درباره شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و راه‌های افزایش همکاری‌های دوجانبه مطرح کردند.