بازی تیراندازی آنلاین زولا Zula به صورت انحصاری از طریق فروشگاه دیجیتالی بازی آنلاین سرگرمی، ایران منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، بازی شوتر آنلاین زولا در سبک شوتر اول شخص است و مراحل متنوعی برای مودهای مختلف دارد، این بازی مانند بازی‌های اول شخص استاندارد بین‌المللی دارای مودهای مختلف مانند: بازی با شات گان، بازی با تفنگ دوربین دار، بازی با چاقو، بازی کشت و کشتار، بازی تصاحب پرچم، فعال کردن بمب و غیره است.

این بازی برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است و با ویندوز نسخه 7 به بالا سازگاری کامل دارد.

شما در این بازی در قالب دو تیم می‌توانید بازی کنید، تیم تبهکاران و گروه ضربت، که هر تیم شخصیت‌های متنوع خود را دارد و شما می‌توانید با ورود به اتاق‌های مختلف بازی، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، با توجه به مود انتخاب شده توسط شما، هدف تیمی‌یا فردی خود را در هر مرحله دنبال کنید.

با توجه به اینکه اکثر مودهای بازی زولا به صورت تیمی‌هستند، شما بعد از مدتی می‌توانید گروه رسمی‌خودتان را تشکیل دهید و در این گروه نماد و و اسم خودتان را داشته باشید و به همراه اعضا گروه برای بالا بردن رتبه و امتیاز خود با گروه‌های مختلف دیگر رقابت کنید.

در بازی زولا، شما می‌توانید اسلحه‌ها و متعلقات درون بازی را به طور کامل سفارشی کنید، به طور مثال برای اسلحه خود صدا خفه کن نصب کنید و یا رنگ اسلحه را تغییر دهید و یا مگسک و ادوات دیگر را به اسلحه خود اضافه کنید. همچنین با ارتقاء سلاح‌ها، شما شانس موفقیت خود در بازی رو افزایش می‌دهید، با طور مثال با ارتقاء یک اسحله، شما ضریب تخریب، خشاب گذاری، دقت و پارامترهای مختلف اسلحه را تقویت می‌کنید که به صورت مستقیم در موفقیت و شکست شما در بازی ارتباط خواهد داشت.

از دیگر مشخصه‌های مهم این بازی، اجرای روان آن بر روی بستر اینترنت ایران است، این بازی برای اینترنت‌های سرعت پایین طراحی شده است و کاربران در سراسر کشور می‌تواند با کمترین سرعت اینترنت نیز این بازی را به راحتی انجام دهند. و با توجه به اینکه سرورهای این بازی در دیتا سنترهای مختلف در سراسر کشور پخش شده اند، بازی بدون هیچ لگی (تاخیری) اجرا می‌شود.

بازی شوتر آنلاین زولا برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می‌شود و کاربران در صورت نیاز به سفارشی کردن اسلحه‌ها می‌توانند با کارت شتاب خود درون بازی طلا خرید کنند.