به درخواست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، سمینار PWA در روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۲۱ توسط این شرکت در استان فارس–شهر شیراز برگزار گردید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، به درخواست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب، سمینار PWA در روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۲۱ توسط این شرکت در استان فارس – شهر شیراز برگزار گردید.

این سمینار یک روزه  در سالن کنفرانس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب برگزار شد جمعی از مدیران و کارشناسان این سازمان حضور داشتند.

سخنران سمینار  PWA  مهندس صبوری از همکاران شرکت نانو تراشه بود. وی در این سمینار به تشریح مباحث استانداردها و محدودیت ها، نحوه انتقال دیتا و مدیریت آن بر روی هوا، تعاریف اولیه در وای فای، نویز و سایر عوامل تاثیر گذار در ارتباط، منابع اختلال در سرویس وای فای عمومی، بررسی روش های اصلاح و راه حل های بهبود سرویس پرداخت و در انتها حاضرین پرسش های خود را بیان کردند.

گفتنی است،  اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب به مرکزیت شیراز با دو مرکز ثابت hf  وv/uhf  در حال حاضر وظیفه تخصیص و نظارت بر طیف فرکانسی و اعمال مقررات و نظارت بر اپراتور های دولتی و خصوصی در حوزه ICT  و دفاتر پیشخوان خدمات و نظارت بر واردات و صادرات تجهیزات ICT در سطح استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد بر عهده دارد.