ششمین دوره آموزشی قاریان ممتاز نوجوان با عنوان «اُسوه» 12 تا 20 بهمن‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن؛ محمدتقی میرزاجانی، رییس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن از برگزاری ششمین دوره آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان قرآن کریم اُسوه، 12 تا 20 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی­ افزود: در این دوره 46 نفر از قاریان ممتاز عضو طرح اُسوه از استان­‌های مختلف حضور دارند و تحت آموزش­‌های تخصصی قرائت و برنامه­‌های پرورشی و تربیت قرآنی قرار خواهند گرفت.

مدیر طرح اُسوه ادامه داد: برای قاریان نوجوان، در طی این 8 روز بالغ بر 20 جلسه آموزشی در نظر گرفته شده که با حضور اساتید ممتاز برگزار خواهد شد.

میرزاجانی، توفیق زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، برگزاری محافل انس با قرآن، دیدار با علماء، تولید تلاوت برای صدا و سیما و اردوی تفریحی و سیاحتی را از جمله برنامه­‌های پیش­‌بینی شده در این دوره عنوان کرد.

وی اضافه کرد: سومین نشست هم­‌اندیشی والدین قاریان عضو طرح اُسوه هم در حاشیه دوره ششم در دستور کار قرار دارد.

لازم به ذکر است طرح آموزشی، تربیتی قاریان ممتاز نوجوان قرآن کریم (اُسوه) از سال 93 به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و همکاری شورای عالی قرآن، با سرمایه­‌گذاری روی قاریان ممتاز نوجوان سراسر کشور و با طراحی نظامی جامع که ناظر به همه ابعاد تربیت یک قاری ممتاز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تدارک دیده شد و در حال اجرا است.

برنامه روزانه، عناوین دروس و اسامی اساتید ششمین دوره طرح اُسوه را اینجا مشاهده کنید.