فرماندار شوش گفت: سفرهای کاروان‌های زیارتی راهیان نور در بعد مادی و معنوی به خوبی عمل کرده است.

به گزارش مرور نیوز رضا نجاتی ، با اشاره به حضور زائران راهیان نور در ایام نوروز در شهرستان شوش به منظور بازدید از منطقه عملیات فتح‌المبین اظهار کرد: بازارچه‌های خوداشتغالی صنایع دستی شوش و اماکن تاریخی و باستانی این شهرستان نیز در مسیر کاروان‌های راهیان نور قرار دارند.

وی گفت: در بحث بهره اقتصادی از سفرهای راهیان نور، سوغات محلی و تولیدات شوش در بازارچه‌های خوداشتغالی عرضه گذاشته شده که برای مسافران جذابیت خاصی داشته و مورد استقبال خوبی قرار گرفته‌اند. سفرهای کاروان‌های راهیان نور در بحث فرهنگی و اجتماعی نیز در انتقال فرهنگ‌های مختلف اقوام، گویش‌ها و رسم و رسوم نیز موفق بوده‌اند.

نجاتی با بیان این‌که سفرهای کاروان‌های زیارتی راهیان نور در بعد مادی و معنوی به خوبی عمل کرده است، افزود: حضور در مناطق جنگی و عملیاتی و بازدید از این مناطق، زائران راهیان نور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و زائران در جریان این سفرها با فرهنگ گذشت و ایثارگری و فداکاری مردم خوزستان و رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فرماندار شوش با اشاره به شرایط سفر کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: جهت انجام این سفرها باید زیرساخت‌ها به خوبی تامین شوند. در حال حاضر در زمینه فضای اسکان کاروان‌های راهیان نور مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات باید رفع شوند و امکانات لازم فراهم شود تا زائران با مشکلی مواجه نشوند.