مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز از توسعه فعلیت‌های فرهنگی این اداره کل در سال جاری خبر داد و گفت: این مهم در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

به گزارش مرور نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس مسعودی از توسعه فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل در سال جاری خبر داد و گفت: این مهم در راستای تحقق شعار سال انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به گسترش وسایل ارتباط‌جمعی به‌ویژه در حوزه فضای مجازی، گفت: امید داریم در سال جاری فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی را با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

به گفته مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز اصلاح ساختار فکری و فرهنگی جوانان و نوجوانان یکی از برنامه‌های راهبردی این اداره کل در سال جاری خواهد بود.

حجت‌الاسلام مسعودی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از توان مبلغان توانمند و اساتید گفتمان دینی جوانان را باارزش‌های اصیل اسلامی آشناتر کنیم.

وی گفتمان چهره به چهره با جوانان را یکی از راهکارهای اثرگذار فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: در سال جاری برای توسعه فرهنگ ناب محمدی از شیوه‌های نوین تبلیغ بهره گرفته می‌شود.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز امسال را سال مجاهدت فرهنگی درزمینهٔ رفع آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد و گفت: باید برای توسعه هرچه بیشتر فرهنگ اسلامی تلاش کنیم در این صورت شاهد جامعه‌ای امن و بانشاط خواهیم بود.