معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از محل سامانه بهین‌یاب بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌برداران بخش کشاورزی این استان پرداخت شده است.

به گزارش مرور نیوز، مهرداد فرجی در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای آغاز ثبت نام در سامانه بهین‌یاب بیش از 60 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بهره‌برداران بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون 640 نفر از بهره‌برداران بخش کشاورزی در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد بیش از 260 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

‌ معاون برنامه‌ریزی امور اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیشترین تعداد متقاضیان ثبت نام شده در سامانه بهین‌یاب بهره‌برداران شهرستان‌های شهرکرد و لردگان هستند و شهرستان بن نیز کمترین متقاضی ثبت‌نام شده را دارد.

وی اضافه کرد: تسهیلات پرداختی به کشاورزان و بهره‌برداران ثبت نام شده در سامانه بهین‌یاب بیشتر در بخش‌های دام، طیور، شیلات و صنایع است.

فرجی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که تا قبل از شهریور ماه امسال در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند بعد از بررسی و بازدید از طرح توجیهی تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.