موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس، در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که بیمارستان‌ها نباید مورد حمله قرار بگیرند.

به گزارش مرور نیوز ، در بیانیه مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس ، آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی که چندین دهه است با شدیدترین شکل ظلم و تجاوز و کشتار و آپارتاید، ملت مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده است، در این روزها باز با زیر پا گذاشتن مجدد همه اصول قانونی و اخلاقی و انسانی مردم بی‌گناه و بی‌پناه غزه را به زیر بمباران و موشک‌باران گرفته تا خشم خود را از سیلی محکم و جبران‌ناپذیری که از مجاهدان فلسطینی خورده است، خالی کند.

این رژیم سفاک که مدعی تسلط کامل بر این منطقه است، بمب و موشک‌های خود را بدون هیچ هشدار قبلی بر خانه‌هایی می‌ریزد که می‌داند زنان و کودکان نیز در آن‌ها ساکن هستند. این بار وقاحت و خباثت خود را به آنجا رسانده‌اند که مستقیماً بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه را هدف قرار می‌دهند.

نهادها و دولت‌ها و رسانه‌های بین‌المللی نیز در قبال این جنایات وحشتناک سکوت کرده‌اند تا مبادا خمی به ابروی اربابان سرمایه‌سالار و خون‌خوار جهان بیاید، حال آن‌که مطابق همه قوانین و قراردادهای همگانی حقوق بشر -که خود را داعیه‌دار آن نیز جا می‌زنند- «بیمارستان‌ها و افراد مستقر در آنها به هیچ وجه نباید مورد حمله قرار بگیرند».

مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، این جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کند و از نهادهای بین‌المللی خواهان است که در پیگیری اصول اخلاقی خود در قبال هیچ دولت و گروه و جریانی ملاحظه‌ای نکنند.

تاریخ عاملان و همدستان این جنایت‌ها را در حافظه خود ثبت خواهد کرد و خداوند ظالمان را مکافات خواهد داد.