مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان از امدادرسانی بیش از 25 تیم امدادی اورژانس به شب زنده داران شب‌های قدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، دکتر غفور راستین اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای پوشش امداد- سلامت شب‌های قدر در استان، دستورالعملی را برای همه شبکه‌های بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها و اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان ارسال و در این پیوند اعلامِ آماده‌ باش کرد.
وی افزود: در حوزه پیش ‌بیمارستانی، تیم فوریت‌های پزشکی از بعد از نماز مغرب و عشاء تا قبل از سحر شب‌های قدر در کل استان و در محل‌ تجمع مردم شامل مساجد و امامزاده‌ها و گلستان شهدا مستقر شدند و به شب‌زنده داران شب‌های قدر امدادرسانی کردند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در برخی از محل‌های پر ازدحام از جمله شهرضا و امامزاده آقاعلی عباس نیز واحد امدادی بصورت دائم مستقر بود.
وی با بیان اینکه در شهر اصفهان، پوشش امداد- سلامت مراسم شب‌های قدر بصورت ویژه در مسجد امام، حرم زینبیه و گلزار شهدا انجام شد، افزود: در گلزار شهدا بدلیل وفور جمعیت، هر سه شب، اتوبوس ‌آمبولانس فوریت‌های پزشکی به همراه 2 دستگاه آمبولانس و 10نیرو شامل پزشک، پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی در محل مستقر بودند.
راستین ادامه داد: در شب‌های استقرار اورژانس پیش‌ بیمارستانی در گلزار شهدای اصفهان 148 بیمار بصورت سرپایی در محل، معاینه و درمان شدند و 10 نفر برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان انتقال یافتند.