امام جمعه موقت بجنورد گفت: حضور مسئولان عالی رتبه سایر کشورها در مراسم تحلیف ریاست جمهوری نشان از اعتبار و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام مهدوی فر در نماز عبادی و سیاسی بجنورد افزود: حضور این مسئولان در این مراسم پیام دیگری نیز به همراه داشت که آن بیهوده بودن دشمنی‌های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم انتظاراتی را داشته‌اند، اظهار کرد: اولین و اصلی‌ترین انتظار مقام معظم رهبری از دولت دوازدهم رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم است.

وی ادامه داد: تعامل سازنده با دنیا با رعایت عزت، عظمت و کرامت و ایستادگی در مقابل مستکبران از دیگر انتظارات مقام معظم رهبری است.

مهدوی فر درباره برجام نیز تصریح کرد: امروزه دشمنان تلاش می‌کند که به گونه‌ای از زیربار برجام شانه خالی کنند اما آنها بدانند که ملت ایران نخواهند گذاشت استکبار جهانی از این صحنه شانه خالی کنند.

وی به بازگشت اولین گروه از اسراء ایرانی هشت سال دفاع مقدس در زندان‌های رژیم بعث عراق اشاره کرد و گفت: اسراء یک ثروت بزرگ بودند که در بند این رژیم درآمده بودند.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان در تلاش هستند تا ملت ایران را با تحریم به اسارت بگیرند اما آنان سخت در اشتباه هستند چراکه ملت ایران اسیر شدنی نیستند.

امام جمعه موقت بجنورد در ادامه با بیان اینکه حیات هر جامعه‌ای به معیشت مقاوم، امنیت پایدار و وحدت وابسته است، ادامه داد: صنایع کوچک، صنایعی هستند که می توانند درآمد و اشتغال فراوانی را به همراه داشته باشند و همانند چشمه‌های جوشانی هستند که باید در کشور احیاء و فعال شوند.