نماینده مجلس در ستاد مقابله با کرونا گفت: تعطیلی به این معنا که مردم در منازل بمانند مارا در رسیدن به هدف مان که کاهش زنجیره انتقال بیماریست کمک خواهد کرد اما مقدمات این تعطیلی ها فراهم نیست.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس در ستاد مقابله با کرونا در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به تعیین ضرب الاجل رئیس جمهور برای نهایی کردن طرح تحول در نحوه مقابله با کرونا، اظهار داشت: اگر واکسیناسیون با سرعت بالا هم انجام شود برای این پیک( پیک پنجم) کافی نیست و درواقع فقط از بوجود آمدن پیک های بعدی پیشگیری می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه بحث کرونا بسیار عادی انگاری شده است و اقتداری از سوی مسئولین ذیربط از جمله نیروی انتظامی و .. برای اعمال محدودیت ها وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر شاهد حجم بالایی از مبتلایان، بستری ها و فوتی ها را شاهد هستیم، تصریح کرد: هرچند کادر درمان هم خسته هستند اما با قدرت به کار خود ادامه دهند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: اگر بتوانیم حد قابل قبولی از جمعیت را واکسینه کنیم می توانیم از آغاز پیک های بعدی جلوگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنید معرفی وزرا از جمله  وزیر بهداشت چقدر می تواند به این موضوع کمک کند، افزود: طبیعتا هرچه دولت سریعتر مستقر شود و وزرا انتخاب شوند و مسئولین مربوطه مشخص شوند کارها سریعتر پیش خواهد رفت.

نماینده مجلس در ستاد مقابله با کرونا با اشاره به عادی انگاری بیماری کرونا و ضرورت تعطیلی سراسری، افزود: تعطیلی به این معنا که مردم در منازل بمانند ما را در رسیدن به هدف مان که کاهش زنجیره انتقال بیماریست کمک خواهد کرد اما مقدمات این تعطیلی ها فراهم نیست.