نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «کشور از رکود خارج شده است» اشتغالزایی و حل مشکل بیکاری را موضوعی دانست که از عهده دولت به تنهایی خارج است.

به گزارش مرور نیوز، هادی قوامی با اشاره به این‌که «با وجود همه فشارهای خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون آهنگ سازندگی و توسعه کشور هیچ گاه متوقف نشده است» گفت: در دولت یازدهم با وجود تشدید تحریم‌ها و برنامه قبلی دشمنان برای محدود کردن فروش نفت ایران به 350 هزار بشکه در سال 95 آن هم فقط در قبال خرید غذا و دارو، شاهد بودیم که با تدبیر دولت و حمایت رهبری معظم انقلاب و کمک‌های مجلس، برجام به ثمر رسید.

وی افزود: این امر نشان داد که با تدبیر درست می‌توان بر توطئه‌های دشمن فائق آمد و راه را برای توسعه و سازندگی هموار کرد.

وی ادامه داد: اگرچه در حال حاضر صادرات نفت ایران به بیش از دو میلیون و 400 هزار بشکه رسیده است، اما باید تلاش کنیم که در سال‌های آینده این نعمت را به ارزش افزوده بیشتری تبدیل کنیم و با استفاده بهینه از زیرساخت‌های موجود در حوزه تولید، ثروت آفرینی داشته باشیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه «دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل بیکاری را حل کند» ابراز امیدواری کرد که با همیاری همگانی مردم و متولیان، سرمایه گذاری‌ها در مسیر اشتغالزایی رونق بیشتری بیاید.

قوامی با افزودن اینکه «اقتصاد کشور از رکود خارج شده و به دوران رشد اقتصادی رسیده است» گفت: امیدوار هستیم که با همکاری دولت و مجلس بر اساس برنامه ششم توسعه، از فرصت تأمین حداکثری زیرساخت‌ها برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در سال‌های آتی به بهترین شکل استفاده شود.