به گزارش مرور نیوز، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سالجاری افزود: کاندیداهای شورای شهر باید با ایجاد فضای رقابتی سالم زمینه انتخاب اصلح را برای مردم فراهم کنند.
وی به کاندیداهای شوراهای شهر و روستا توصیه کرد: فضای انتخاباتی را به سمت برنامه محور بودن سوق دهند تا با اقبال عمومی مردم روبه رو شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه شوراهای شهر بازوی توانمد شهرداریها هستند گفت: شورای شهر و شهرداری سنندج در سال گذشته در سایه تعامل و دوری از هرگونه حاشیه ای عملکرد بسیار مناسبی را از خود به جای گذاشتند.
وی اظهار کرد: تامین منابع مالی برای اجرای طرح ها و همچین پرداخت حقوق کارکنان کار را برای شهرداریها در چند سال اخیر بسیار سخت و دشوار کرده است.
آشناگر اضافه کرد: شوراهای شهر به عنوان بازوی توانمند شهرداریها باید با تعامل و همفکری زمینه خدمات رسانی شایسته به شهروندان را فراهم کنند.
وی افزود: باور اتمام چندین طرح عمرانی بزرگ در سطح شهر در سال گذشته توسط شهرداری با وجود کمبود منابع مالی بسیار سخت بود که با اتمام این طرح ها بار دیگر دیدگاه مردم نسبت به مجموعه شهرداری تغییر کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد، در سالجاری با تعامل سازنده در جهت توسعه و آبادانی و همچین رفع مشکلات مردم گام های موثرتری برداشته شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.