قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: با تدبیر دولت یازدهم بازارهای بین المللی روی کشور باز شده و جمهوری اسلامی طلایی ترین شرایط منطقه را دارد به گونه ای که چشم امید بسیاری از کشورها به ایران است.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا انصاری شامگاه چهارشنبه درهمایش امتداد عقلانیت و امید در کرمان افزود: امروز برخی کشورهای آسیای میانه، قفقاز، عربی و غربی چشم امیدشان به ایران است و اگر درست رفتار کنیم و این سیاست های مدبرانه دنبال شود، ایران توان خود را بخوبی نشان خواهد داد.
وی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که قرارداد خرید 203 هواپیما بسته شده و چندین هواپیما هم وارد کشور شده است.
انصاری گفت: با سیستم گران و کهنه خطوط هواپیمایی سالانه حدود پنج میلیون دلار هزینه سربار کشور شده بود اما امروز هواپیماها به صورت سرمایه گذاری خارجی در قالب فاینانس خریداری شده و یک تحول در صنعت هوایی روی داده است.
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با بیان اینکه ظرفیت بالقوه ای درهمه بخش های کشور وجود دارد، ادامه داد: امروز دنیا و جهان صنعتی به دنبال این هستند تا هزینه ها را کاهش دهند و اگر بتوانیم امنیت، آرامش و آسایش را به جامعه جهانی نشان دهیم درهای گسترده ای برای سرمایه گذاری در ایران باز می شود.
وی گفت: اگر می خواهیم بحران اشتغال در کشور پایان یابد، باید بدانیم که این بحران تنها با ادامه درایت و عقلانیت پشت سر گذاشته می شود.
وی بیان کرد: محصول دولت هشت ساله دلواپسان صدور 18 قطعنامه علیه ایران بود و دولت یازدهم با تدبیر، درایت، مدیریت و کارآمدی کاری کرد که ایران مقابل 6قدرت برتر خود را نشان داد و در این راستا سیاست های اصلی با نظر مستقیم مقام معظم رهبری دنبال می شود.
انصاری افزود: در دولت قبل، تحریم ها به مرزی رسید که نفت مقابل دارو و غذا قرار گرفته بود در حالی که امروز تعامل و همکاری بین المللی مقابل ایران هراسی قرار گرفت و قراردادهای متعدد اقتصادی و همکاری بینابینی منعقد شده است.
وی اظهار کرد: اگر دولت فعلی با همه تلاش بتواند بحران های بعد از سال 84 آرا آوار برداری کند و چرخ توسعه را به حرکت در بیاورد پیش بینی می کنیم که تا چهار سال دیگر به یک حد مطلوب برسیم.
وی گفت: در دوره هشت ساله دولت های نهم ودهم در حوزه نفت و گاز قرار بر این بود به شرایطی برسیم که در مرز مشترک، استخراج خود را به سطح قطر برسانیم که در طول هشت سال دولت دلواپسان نه تنها هیچ فاز جدیدی به بهره برداری نرسید بلکه تعداد شاغلان بشدت کاهش پیدا کرد و افتتاح های تصنعی رخ می داد.
انصاری بیان کرد: به برکت دولت تدبیر و امید و اقدامات موثر در حوزه نفت و گاز، جشن برداشت برابر با قطر را در هفته گذشته شاهد بودیم.
وی افزود: اگر مقدار نفت و درآمد حاصل از آن به صورت اصولی برداشت می شد و مورد استفاده قرار می گرفت امروز تمامی جاده های آسفالته و خطوط ریلی دو برابر می شد و نیاز بهداشت و درمان و مسایل بهداشتی در حد بهترین استانداردهای بین المللی امکان تحقق می یافت.
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: پیش از دولت یازدهم حقوق ها و دستمزدها در حد بسیار پایینی بود و حداقل حقوقی که سال 92 بود تنها 40 درصد نیاز خانوار را تامین می کرد.
انصاری بیان کرد: وعده ایجاد پنج میلیون شغل در کشور شعارو حرکت پوپولیستی و فریب اقشار کم درآمد است.
وی ادامه داد: اگر در دوره اصلاحات هر 9 روز یک بحران داشت امروز برای روحانی هر 9 ساعت یک بحران ایجاد می کنند و به خاطر ضعفی که در بیان دارند به دنبال مناظره های ضبط شده بودند و می خواستند در این موضوع دولت را مقصر جلوه دهند.
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: اولین خودکفایی در تاریخ کشور را در زمان دولت اصلاحات داشتیم و دومین خودکفایی نیز در دولت تدبیر و امید به ثمر نشست که با اتکا به داخل و برنامه و مدیریت مبتنی بر منطق شکل گرفته است.
انصاری اضافه کرد: باید با حضور حماسی خود در 29 اردیبهشت ماه، خرداد 92 را تکرار کنیم.
وی گفت: امروز رقبیان روحانی با شعارهای پوپولیستی و وعده هایی که بدون کارشناسی و واقعیت بیان می شود درصدد تخریب دولت هستند و باید پرسید چرا صدای یکی از اینها در آن زمان در نیامد که فساد هست و با آن برخورد نکردند.
انصاری افزود: امروز دریافت حقوق های نجومی را مطرح می کنند که در دولت قبل قانونی شده بود اما در املاک نجومی هنوز مشکل حل نشده است و رسانه های دلواپس از آنان نام نمی برند.
وی گفت: امروز قطعا وظیفه ماست که مقابل تخریب به صورت منطقی دفاع کنیم و به مردم بگوییم که اگر به عقب برگردیم مشکلات نیز دوباره برخواهند گشت.
وی تاکید کرد: باید به مردم بگوییم که مشکل بیکاری امروز از نابودی زیرساخت ها در گذشته است.
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: برنامه های دولت که می تواند اما را ز این بحران ها نجات دهد بزودی ارائه خواهد شد و مناظره ها نیز این فضا را مهیا خواهد کرد.
وی عنوان کرد: مخالفان و رقبا با پا گذاشتن روی مرزهای اخلاقی به دنبال بدست آوردن فضا هستند و برنامه های تخریب دولت که از رسانه فراگیر پخش می شود افراد را بیدار می کند و در سایه تدبیر و اصلاحات گام به گام می توانیم آینده ای بهتر را برای فرزندانمان رقم بزنیم.
اولین گردهمایی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در کرمان با حضور جمعی از فعالان سیاسی و قشرهای مختلف مردم در فرهنگسرای کوثر برگزار شد.