نماینده مردم شاهین شهر در مجلس معتقد است نگرانی آمریکایی‌ها از نیروهای حشدالشعبی تا حدی است که اقدام به ارسال سلاح سنگین به مخالفان اسد می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به ارسال سلاح سنگین ازسوی آمریکا به نیروهای مخالف اسد در مرز سوریه و عراق برای دفع حملات احتمالی نیروهای حشدالشعبی عراق ، گفت: هرچقدر آمریکایی ها اقدامات فریبکارانه انجام دهند نیروهای انقلابی خود را بهتر پیدا کرده و انسجام را افزایش می دهند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اقدامات آمریکا باعث عقب نشینی نیروهای حشدالشعبی نمی شود، عنوان کرد: این اقدامات آمریکا باعث انگیزه بیشتر نیروهای مردمی در عراق شده و موجب می شود آنها خود را از لحاظ تجهیزات به روز تر کنند.

وی افزود: بسیج جهانی اسلام که امام (ره) در سال 67 به آن اشاره کردند امروز شکل گرفته و این مدل در دیگر کشورهای اسلامی هم تحت عنوان بسیج جایگاه خود را پیدا کرده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه آن روزی که آمریکایی ها قلدرمآبانه برای دنیا تصمیم بگیرند گذشته است، خاطرنشان کرد: تحرکات اخیر نیروهای حشدالشعبی و حرکت آنها به سمت مرز سوریه آمریکایی ها را نگران کرده و شاهد کمک های نظامی آنها به مخالفان بشار اسد هستیم که در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است و همین مسأله می تواند منطقه را با مشکل جدی روبرو کند.