نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: قانون بازار غیرمتشکل پولی تصویب شده اما بی توجهی به آن باعث شده مردم در بخش‌های مختلف دچار مشکل شوند؛ تقاضا می‌شود برای اینکه دیگر موسسات مالی دچار مشکل نشوند هرچه سریع‌تر این موسسات ساماندهی شوند.

به گزارش مرور نیوز، کاظم دلخوش طی تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برای پیگیری وضعیت معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی اقدامات لازم انجام نشده و برخی از این افراد به مدت 15 سال در این حرفه مشغول هستند اما همچنان بلاتکلیف مانده اند. در این رابطه لازم است وضعیت آنها روشن شود و در صورت امکان کمیسیون آموزش وضعیت آنها را پیگیری کند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص مشکل بیمه کشاورزان یادآور شد: پرداخت‌ها ضعیف بوده و کشاورزان با وضعیت نامناسب مالی توان رفع مشکلات خود را ندارند. ضروری است وزیر به این موضوع توجه کند.

دلخوش در بخش پایانی تذکرات خود با اشاره به رانش کوه در مناطق حوزه انتخابیه گفت: این اتفاق مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. همچنین 8 منطقه محروم در حوزه انتخابیه وجود دارد که 60 الی 70 سال مردم در آنجا ساکن هستند؛ از هیات رئیسه تقاضا داریم دستور فرمایید دولت به این موضوع رسیدگی کند.