شهرداری منطقه 6 بر اساس کارنامه ارزیابی عملکرد منطقه و زیرواحدهای تابعه در 8 ماهه اول سال 95، وضعیت خیلی خوب را در سامانه نظارت همگانی 1888 سازمان بازرسی در میان مناطق 22 گانه شهرتهران دریافت کرد.

به گزارش مرور نیوز، بیشترین تأثیر در ارتقاء جایگاه منطقه مربوط به بهبود قابل توجه کیفیت و کمیت رسیدگی به پیامهای شهروندان بوده است به نحوی که کیفیت پاسخگویی به 94.1درصد در سال جاری رسیده است. 
در مجموع ارزیابی به عمل آمده، منطقه 6 با اخذ نمره 91.1 در وضعیت «خیلی خوب» قرار دارد که در مقایسه با ارزیابی 8 ماهه نخست سال 94 ارتقاء یافته است. 
افزایش قابل توجه کمیت و کیفیت رسیدگی به پیامهای شهروندان، اقدامات خوب و موثر در جهت جذب، ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری، اقدامات مناسب و فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی و کاهش گلایه مندی شهروندان در موضوعات آبیاری فضای سبز و سدمعبر دستفروشان از جمله نقاط قوت منطقه 6 بوده است. 
تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری و آبیاری درختان از جمله موضوعات مورد بحث در میان شهروندان بوده است که بر اساس گزارش سازمان بازرسی باید بیش از پیش به آن توجه شود.