سازمان مدیریت پسماند شهرداری منطقه 6 محرم علاوه بر تجهیز مساجد، حسینیه ها و هیأت سطح منطقه در دهه اول، بیش از 53 تن پسماند خشک جمع آوری کرد.

 

به گزارش مرور نیوز، سازمان مدیریت پسماند شهرداری منطقه 6 محرم علاوه بر تجهیز مساجد، حسینیه ها و هیأت سطح منطقه در دهه اول، بیش از 53 تن پسماند خشک جمع آوری کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ،  مهدی کاوه، رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه 6 با اعلام این خبر گفت: ستاد جهادی مدیریت پسماند منطقه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مخازن و کیسه های زباله را بین مساجد، هیئت ها و تکیه ها توزیع کرد. طی 10 روز گذشته بیش از 53 تن پسماند خشک در محلات مرکزی شهر تهران جمع آوری شده است.

به گفته کاوره، در این ایام همچنین حدود 100 مخزن 240 لیتری، 80 کارتن پلاست و 100 کیلو کیسه تفکیک پسماند میان مساجد، هیئت ها و تکیه ها توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این سازمان مدیریت پسماند شهرداری منطقه 6 با استقرار بیش از 13 غرفه بازیافت در نقاط مختلف شهر از جمله نقاط پرتردد همچون میادین میوه و تره بار، به جمع آوری پسماندهای خشک تفکیک شده توسط شهروندان اقدام می کندو

کارشناسان متخصص و آموزش دیده با حضور در محلات و مراجعه به درب منازل نسبت به ارائه کاتالوگ، بروشور های آموزشی و فرهنگی به آموزش چهره به چهره شهروندان پرداخته و در پایان مخازن کارتن پلاست و کیسه های مخصوصی را جهت جمع آوری پسماندهای خشک در اختیار شهروندان قرار می دهند.

همچنین، خودروهای مخصوص جمع آوری پسماندهای خشک و تر نیز به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان هستند.