مراسم تکریم و معارفه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و شهرداران نواحی 3 و 5 منطقه 6 صبح روز یکشنبه 16 آبان با حضور عظیم بابایی شهردار منطقه برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در ابتدای این نشست عظیم بابایی شهردار منطقه 6 با بیان ارتقای تعلق سازمانی پرسنل جهت خدمات رسانی به شهروندان منطقه 6 گفت: در حوزه خدمات شهری، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک جهش بی سابقه ای در منطقه داشته ایم و این امر رضایت مدیران ارشد شهری را در پی داشته است و  رویکرد ما در شهرداری منطقه 6، توانمند سازی کارکنان و انتخاب مدیران ارشد شهری منطقه از ظرفیت های موجود بوده است. 
لازم به ذکر است در پایان این برنامه از زحمات "حبیب الله غفوری" معاون امور اجتماعی و فرهنگی سابق منطقه که به سمت قائم مقام منطقه منصوب شد  تقدیر و "مهرشاد الله ویردی" شهردار سابق ناحیه 5 به عنوان معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 حکم خود را دریافت کرد.

همچنین امیر غلامی از کارکنان سابق ناحیه 3 که پیش از این مسوولیت اداره آموزش را برعهده داشت به عنوان شهردار ناحیه 3 جایگزین محمود افراخته شد. محمود افراخته نیز با سمت شهردار ناحیه 5 حکم خود را از عظیم بابایی دریافت کرد.