قائم مقام معاونت فنی و عمرانی منطقه 6 ، از اتمام اجرای پروژه پله دسترسی بوستان باغچه بان به خیابان نظامی گنجوی و آغاز رفع نواقص اجرایی آن خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، در راستای تسهیل دسترسی شهروندان از بوستان باغچه بان به خیابان نظامی گنجوی و بازار روز آن خیابان ، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 6  اقدام به احداث پله دسترسی حد فاصل انتهای خیابان مردوخی و کوچه آبشار نمود .

 احمدی قائم مقام معاونت فنی و عمران منطقه در این خصوص گفت: پروژه احداث پله دسترسی بوستان باغچه بان به خیابان نظامی گنجوی از ابتدای سال 95 آغاز گردیده و هم اکنون پس از اتمام فعالیت های اجرایی ، مراحل رفع نقص را جهت تحویل به معاونت فضای سبز بمنظور آماده سازی برای بهره برداری از مجموعه توسط پیمانکار پشت سر می گذارد .

لازم به ذکر است اختلاف ارتفاع سطح این دو خیابان که در حدود 22 متر است ، توسط 160  پله 14 سانتی متری که عبور و مرور را برای شهروندان سالخورده و خردسال تسهیل می نماید ، مورد اتصال قرار گرفته است و علاوه برآن نیز سعی شده در روند طراحی پروژه ؛ بحث مناسب سازی دید بصری و منظر شهری مورد توجه قرار گرفته و در روند اجرا نیز مورد رعایت قرار گیرد .