کاظم راست گفتار می گوید دستگیری تهیه کننده سریال شهرزاد باعث به وجود آمدن حساسیت های بسیاری در ارشاد شده که به ساخت«شوهر آهو خانم»لطمه زده است.

کاظم راست گفتار کارگردان سینما و تلویزیون که قصد دارد رمان«شوهر آهو خانوم»نوشته علیمحمد افغان را به عنوان سریالی در شبکه نمایش خانگی بسازد،در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره آخرین وضعیت این سریال گفت:نگارش سریال عملا به پایان رسیده اما اخیرا مشکلی در شبکه نمایش خانگی پیش آمده که دامن سریال ما را هم گرفته است.

کارگردان فیلم «نقاب» افزود:یکی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان شبکه نمایش خانگی که در سریال شهرزاد نقش داشت مدتی است دستگیر شده و به زندان افتاده است. متاسفانه این اتفاق تاثیر غیرمنطقی روی صدور مجوز سایر سریالهای شبکه نمایش خانگی گذاشته است و صدور این مجوزها به تاخیر افتادهاست. شاید اگر ایشان دستگیر نمی شد ما در حال حاضر مشغول فیلمبرداری بودیم اما به مصداق مثل«گنه کرد در بلخ آهنگری،به شوشتر زدند گردن مسگری» این مساله بر روی کار ما تاثیر گذاشته است.

وی تصریح کرد:علاوه بر این دستگیری،تغییر و تحول وزیر هم باعث شده روند صدور این مجوز باز هم به تاخیر بیشتری بیفتد و کارها کند و بطئی پیش رود.امیدوارم با حل این مساله هر چه زودتر بتوایم این سریال را کلید بزنیم.