کارگردان فیلم«آدم باش»گفت که فروش نامناسب فیلم ضربه روحی و مالی بدی به او زده در حدی که اعلام ورشکستگی کرده است.

مجید جوانمرد تهیه کننده و کارگردان سینما که آخرین فیلمش«آدم باش»چندی پیش اکران شد،در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز گفت:متاسفانه در وضعیت بدی از نظر روحی به سر می برم که ناشی از اکران ضعیف و فروش پایین «آدم باش» است که روی من به عنوان تهیه کننده و کارگردان اثر بدی گذاشت و حتی حس می کنم سرمایه گذاران فیلم من را نفرین کرده اند.

کارگردان فیلم «شکار» در ادامه تصریح کرد: البته این فیلم یک میلیارد تومان فروخت و هیچکدام از فیلمهای من فروش پایین نداشته اند.اما هزینه تولید «آدم باش» بالا بود و پس از اینکه فیلم آماده شد اختیارات من به عنوان تهیه کننده در مورد فیلم سلب شد و دوستان سرمایه گذار خودشان اقدام به اکران فیلم کردند.

وی تصریح کرد:ارشاد و فارابی هم نه تنها کمکی به من نکردند بلکه فارابی حتی وام خود را از من پس گرفت.

جوانمرد با تاکید بر افسردگی خود به خاطر اتفاقاتی که برای این فیلم افتاده،گفت:دو سال و نیم وقت خودم را سر این فیلم گذاشتم و حتی یک ریال هم دریافتی نداشته ام. در حال حاضر هم اعلام ورشکستگی کرده ام و امیدوارم با پیدا شدن یک تهیه کننده بتوانم یکی از فیلمنامه هایم را بسازم که شاید حالم کمی بهتر شود.

کارگردان فیلم «دستمزد» در پایان با اشاره به انتشار فیلم «آدم باش» در شبکه نمایش خانگی، گفت:فیلمی که اکران شد به علت فشار دوستان به شکلی سردستی و بدون وجود حداقل چهارچوبهای سینمایی در آن آماده نمایش و اکران شد اما نسخه نمایش خانگی ایراداتی کمتری نسبت به آنچه اکران شد دارد و این نسخه مورد تایید من است.