برنامه «ورزش از نگاه دو» با اجرای افشین عبداللهیان به جدول پخش شبکه دو سیما بازگشت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فصل جدید برنامه ورزش از نگاه دو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون، از جمعه ۷ خرداد ساعت ۲۳ با اجرای افشین عبداللهیان روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل از برنامه «ورزش از نگاه دو» در هر قسمت پرونده‌ای ویژه شامل دغدغه‌ها، چالش‌ها و موضوعات روز ورزش ایران برای بینندگان این برنامه گشوده می‌شود و در ادامه برای تبیین مباحث مورد نظر از کارشناسان و مهمانان ویژه‌ای به صورت حضوری و ارتباط تصویری بهره خواهد برد.

بررسی رویدادها و اتفاقات ورزشی در هفته‌ای که گذشت، گفتگوی ویژه با شخصیت‌های ورزشی، ارتباط زنده تصویری با مسئولین و مدیران ورزشی، معرفی بهترین بازیکن فوتبال هفته و ... از دیگر بخش های این برنامه است.

همچنین با توجه به نزدیک شدن به المپیک ۲۰۲۱ توکیو در یک باکس ویژه به موضوعات مربوط به المپیک اعم از آخرین اخبار المپیک، مهمانان المپیکی، فدراسیون‌ها و ورزشکارانی که سهمیه المپیک دریافت کرده‌اند و ... پرداخته خواهد شد.

«ورزش از نگاه دو» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای افشین عبداللهیان که جمعه ها ساعت ۲۳ از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.