معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین، از کارگاه نقاشی حبیب‌الله صادقی نقاش پیشکسوت کشورمان بازدید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری عصر روز گذشته (یکشنبه ۱۰ بهمن ماه) با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین  ضمن گفت‌و‌گو با حبیب‌الله صادقی در جریان روند آماده‌سازی آثار این هنرمند پیشکسوت عرصه نقاشی، کاریکاتور و گرافیک قرار گرفت.

در این بازدید حبیب‌الله صادقی با اشاره به نبرد تاریکی و روشنایی در آثارش گفت: همواره تلاش می‌کنم در خلق آثارم روایتگر تاریخ در حوزه های مختلف انقلابی، حماسی، ادبی و باستانی باشم.

وی ضمن بیان خاطراتی از دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تأثیر آن در خلق آثارش و سایر هنرمندان انقلابی گفت: باید مراقبت کنیم که هنرمندان انقلاب که به نوعی سرمایه‌های ما هستند از گردونه خارج نشوند.

در این بازدید محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: استاد حبیب‌الله صادقی در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با آثارشان در کنار مردم بودند و باورها و آرمان‌های مردم را نقش زدند؛ کسی که انقلابی است و تفکر آرمانی دارد همواره به دنبال ایجاد تحول، تجلی، قرائت و یافت جدید از روحیه انقلابی است و ایشان تاکنون با زبان هنر، ثابت‌قدم پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حبیب الله صادقی از زمستان سال گذشته مشغول خلق یک تابلوی بزرگ ۴ لت در موزه هنرهای معاصر فلسطین است. این نقاشی، از سقوط ضحاک و معراج پیامبر(ص) تا دفاع مقدس و نابودی داعش توسط سردار سلیمانی را شامل می‌شود.