سام اصغری ۲۸ ساله، ۶ ماه پیش با بریتنی ۴۰ ساله ازدواج کرد؛ این زوج سرانجام پس از اینکه بریتنی اسپیرز کنترل زندگی خود را در نوامبر سال گذشته به دست گرفت توانستند با هم ازدواج کنند.

به گزارش مرور نیوز، با این حال، برخی از طرفداران شایعاتی را به راه انداخته اند و معتقدند از زمانی که قیومیت پدر بریتنی بر زندگی اش به پایان رسیده است، سام اصغری زندگی او را کنترل می‌کند و برخی بر این باورند که او همه پست‌های رسانه‌های اجتماعی این خواننده پاپ را مدیریت می‌کند.

Tmz با سام تماس گرفته و از او سوال کرده که آیا او تصمیم می‌گیرد که همسرش چه کاری را می‌تواند انجام دهد یا نه؟ و او با خنده و شانه بالا انداختن به خبرنگار این سایت گفت: «نه، من حتی بر روی اینکه شام چه بخوریم هم کنترلی ندارم.»

روزنامه‌نگاری از سام پرسیده که نظرش در مورد شایعاتی که برخی از طرفداران بریتنی منتشر می‌کنند چیست و او گفته که از این بابت عصبانی نیست و تصریح کرده است: «در گذشته، چیز‌های زیادی در جریان بوده است، بنابراین من می‌دانم این طرز فکر هواداران از کجا نشات می‌گیرد. آن‌ها فقط می‌خواهند از او محافظت کنند. در هر صورت، آن‌ها طرفداران خوبی هستند.»

اوایل این ماه، بریتنی به طور موقت صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کرد و در طی ناپدید شدن کوتاه مدتش از فضای مجازی، سام یک پست مرموز را به اشتراک گذاشت که توجه طرفدارانش را به خود جلب کرد.

او در فضای مجازی نوشت: «گاهی اوقات خوب است که استراحت کنیم. او صدای خود را دارد و یک زن آزاد است. من برای حریم خصوصی او احترام قائل هستم و همیشه از آن محافظت می‌کنم. از همه طرفداران محافظ او تشکر می‌کنم.»

سام قبلاً از بریتنی در برابر سوء استفاده‌های آنلاین دفاع کرده بود. او منتقدان بریتنی را به شدت مورد انتقاد قرار داده و گفت: «من شخصاً ترجیح می‌دهم او هرگز این پست‌ها را نگذارد، اما من کی هستم تا کسی را که بیشتر عمرش زیر ذره بین و تحت کنترل بوده را کنترل کنم.»

در حالی که طرفداران نسبت به برخی از تصاویر و ویدیو‌هایی که بریتنی به اشتراک گذاشته ابراز نگرانی کرده اند، نگرانی‌های جدیدی در مورد پست‌های اخیر او به دلایل بسیار متفاوتی ایجاد شده است.

طرفداران متوجه شده‌اند که او قابلیت نظر دادن فالوور‌ها روی پست خود را غیرفعال کرده است و متن‌های او بسیار کوتاه‌تر از پیام‌های طولانی‌تری است که قبلاً برای طرفدارانش می‌نوشت.