نوید محمودی تهیه‌کننده سریال «پوست شیر» درباره آخرین روزهای فیلمبرداری و مراحل فنی و پاسخ به این سؤال که آیا این مجموعه، فصل دیگری خواهد داشت، توضیحاتی داد.

به گزارش مرور نیوز، سریال «پوست شیر» قرار است 3 روز دیگر به نمایش‌خانگی برگردد. فصل سوم و اتفاقاتِ مهمی که نقطه نظراتِ مردم در پلتفرم‌ها و کانال‌های مجازی این‌طور نشان می‌دهد که همه منتظرند تا سرانجام کاراکترهای این سریال را ببینند. اما آیا این سریال ادامه خواهد داشت؟

به این بهانه با نوید محمودی تهیه‌کننده سریال صحبت کردیم و او به این نکته اشاره کرد که روزهای فیلمبرداری را سپری می‌کنیم و مراحل فنی هم پیش می‌رود تا همان 10 اسفندماه «پوست شیر»، پخش سریال در فصل سوم ادامه پیدا کند. 8 قسمت را برای فصل سوم خواهیم داشت و فیلمبرداری سریال هم در اسفندماه دنبال می‌شود. 

وی در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌پرسند «پوست شیر» فصل دیگری دارد و یا اینکه فصل سوم، ایستگاه پایانی ماجراهای نعیم، ساحل، لیلا و سرگرد مشکات خواهد بود، این نکته را مطرح کرد: «پوست شیر» فصل دیگری ندارد؛ فعلاً به این نکته فکر نکرده‌ایم. باید تمام شود در وهله اول یکی دو ماه استراحت خواهیم کرد. 

محمودی در خصوص اینکه آیا «پوست شیر» امکان ادامه دارد، افزود: الان که با شما صحبت می‌کنم هم می‌توانم بگویم نه و هم بگویم بله! به این نکته بستگی دارد ببینیم این قصه جان ادامه دارد یا خیر. الان که صحبت می‌کنم به هیچ نتیجه‌ای راجع به آن نرسیدیم. صادقانه الان راجع به هیچ چیزی تصمیم نگرفتیم.

وی اشاره کرد: قصه «پوست شیر» در فصل سوم تمام می‌شود؛ الان که با شما صحبت می‌کنم دو فیلمنامه سینمایی آماده داریم که یکی را برادرم جمشید و یکی را خودم کارگردانی کنیم. گفت‌وگوهایی هم درباره ساخت سریال داشتیم اما واقعیت مسئله این است که هیچ عجله‌ای نداریم به چیزی برسیم که ان‌شاءالله فضای خوش «پوست شیر» را ادامه بدهیم. دوست داریم هر کار دیگری می‌سازیم با اقبالِ «پوست شیر» مواجه شود و این آرزو و هدف و رویکرد ما در ادامه تولید فیلم و سریال است. 

 «پوست شیر» عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال 1401 از فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه نمایش‌خانگی‌اند. قسمت پایانی از فصل دوم این سریال چهارشنبه 19 بهمن‌ماه منتشر شد و داستان آن پیرامون فرار شخصیت «ساحل» از چنگ آدم ربایان گذشت.