ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه «دورهمی« به صورت رسمی اسناد مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را منتشر کرد.

به گزارش مرور نیوز، روز گذشته ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اسنادی مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهیه‌کننده برنامه دورهمی، به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است.

 تکذیب شکایت از مهران مدیری

این اقدام تهیه کننده دورهمی پس از آن بود که اخیرا مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه شکایت از مدیری را تکذیب کرده بود. ستایشی روز 2 آبان سال جاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخ به سوالی درباره مهران مدیری مجری برنامه دورهمی، مبنی بر عدم پخش قسمت ششم برنامه و پرداخت ۶۰ میلیارد تومان توسط مدیری و صد میلیارد توسط تهیه کننده آن گفت: اگر اطلاع و مستندی دارید ارائه دهید و اگر مستندی نیست در این مقطع حساس در راستای حفظ و صیانت از امنیت روانی مردم اقدام کنید.

معاونت حقوقی صداوسیما شکایتی طرح نکرده است

سخنگوی قوه قضاییه همچنین اعلام کرد که پرونده‌ کیفری یا حقوقی در خصوص این افراد مطرح نشده است و «مطابق پیگیری‌ها، معاون حقوقی صداوسیما نیز اعلام کردند شکایتی طرح نشده است و اگر اختلافی وجود داشته باشد در چند جلسه برگزار شده، پیگیری شده است.»

14020807000236_Test_NewPhotoFree

اظهارات تهیه کننده «دورهمی» در فضای مجازی

برنامه‌ها باید متناسب با ذائقه جامعه باشد

پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی نیز همان زمان درباره وضعیت «دورهمی» گفته بود: برنامه‌هایی که صداوسیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم.

رئیس رسانه ملی همچنین درباره ویدیویی که مهران مدیری سال گذشته برای عدم پخش تصویرش در تلویزیون از خود منتشر کرده بود، بیان کرد: همان‌طور که کار کردن در رسانه ملی برای من و همکارانم افتخار است، کسی که بخواهد از این امکان و فرصت استفاده کند قدمش روی چشم، قبلاً هم گفتم که از تمام ظرفیت و استعدادی که قدر این فرصت را بداند با تمام وجود استفاده می‌کنیم اما اگر نخواهد از این فرصت استفاده کند یا قدرش را نداند، استعداد در جامعه زیاد است و طبیعت رسانه هم ایجاب می‌کند که استعدادها دائماً شناسایی شوند و به نیروهای تازه‌نفس میدان داده شود تا ما محدود در یک مرحله نشویم.

تهیه کننده دورهمی، ماجرای شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را به ویدئوی منتشر شده از او در فضای مجازی نسبت داده است که باعث جلوگیری از ادامه پخش «دورهمی» شده بود. آبان ماه سال گذشته مهران مدیری و ناصر قدیر کاشانی در دادسرا دیده شدند، همان زمان هم علت حضور آن‌ها در دادسرا شکایت سازمان صدا وسیما اعلام شده بود.

شایعات «اسکار»ی برای مهران مدیری!

به گزارش فارس، مهران مدیری در ماه‌های گذشته برای دریافت مجوز برنامه‌ای جدید با عنوان «اسکار» اقدامات اولیه را انجام داده است. موضوعی که حواشی مختلفی در پی داشت و شایعاتی مبنی بر ممانعت از فعالیت مهران مدیری از سوی ساترا به میان آمده بود.

البته سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) نیز در واکنش به شایعات منتشر شده مبنی‌ بر ممانعت از صدور مجوز برنامه «اسکار» با اجرای مهران مدیری اعلام کرد که تا این لحظه با صدور مجوز این برنامه، مخالفت نشده است و صدور مجوز این برنامه در دست بررسی است.