شماره جدید دوماهنامه «صبح قریب» به تازگی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش مرور نیوز، شماره جدید دو ماهنامه «صبح قریب» با موضوع مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمد. در شماره اول از فصل جدید این نشریه با نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق گفتگوی تفصیلی ترتیب داده شده است.

در این شماره همچنین با رابرت باکلی کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه درباره ویژگی‌های توافق هسته‌ای و همچنین انتقادات وارد شده بر آن، اولویت‌های سیاست خارجی ترامپ بعد از توافق و راهبردهای وی برای دیپلماسی منطقه‌ای گفتگوی مفصلی ترتیب داده شده است. به علاوه در این شماره با محمد لاهوتی عضو هیأت مدیره و رئیس کنفدراسیون صادرات نیز گفتگو شده است.

در بیست و پنجمین شماره از دو ماهنامه صبح قریب علاوه‌ بر گفتگوهای اختصاصی با اعضای برجسته کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، پرونده‌هایی نیز در مورد پیامدهای اقتصادی برجام، سیاست جدید ترکیه، نبود توجه کافی به مساله جوانان در مجلس شورای اسلامی و همچنین ازدواج آسان را در خود جای داده است.

احمد کاظم زاده، اسد الله اطهری، علی حیدری، سید مرتضی میری، رضا عدالتی پور، سید رسول موسوی، مجید ابهری، محمد اسماعیل سعیدی، احمد مازنی، رویا پاک سرشت، محسن پرویز، فاطمه ملکی، احمد رنجبر، محمد فخار، سینا دیانی، موسی غنی‌زاد، یحیی نورمحمدی، علی یزدان پناه، حسین همتی، سیدمحمد صدرایان، داوود بهرمند، جواد رجبی پور و محمد صادق مزینانی از جمله افرادی هستند که مطالب شان در این شماره «صبح قریب» چاپ شده است.