مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور فخرالدین دانش آشتیانی و سیدرضا صالحی امیری در سینما کانون پرورش فکری کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، در مراسم پایانی نخستین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، باشگاه‌های برگزیده معرفی خواهند شد.

همچنین بر اساس این گزارش، در این مراسم فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش به پرسش دانش آموزان پاسخ می‌دهد. البته در گزارش ارسالی مشخص نیست وزیر آموزش و پرورش به چه سوالی پاسخ خواهد داد آن هم در آئین اختتامیه جام باشگاه‌های کتابخوانی؟

این گزارش می‌افزاید: نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، طرحی است که به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب رویدادهای ترویج کتابخوانی در سطح کشور در حال برگزاری است. در این طرح بیش از 2000 باشگاه کتابخوانی و بیش از 22 هزار کودک مشارکت کرده‌اند.

برابر اعلام، مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی با حضور فخرالدین دانش آشتیانی و سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت 14 روز سه‌شنبه 10 اسفندماه در سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) - نبش خیابان چهار ٬پلاک 24، برگزار می‌شود.