فد آلوارز دنباله‌ای بر موزیکال محبوب «هزار تو» بدون حضور دیوید بویی در نقش شاه گابلین کارگردانی و نویسندگی می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، فد آلوارز دنباله‌ای بر موزیکال محبوب «هزار تو» بدون حضور دیوید بویی در نقش شاه گابلین کارگردانی و نویسندگی می‌کند.
دنباله‌ فیلم«هزار تو» بدون دیوید بویی

گاردین گزارش داده است دنباله «هزار تو»، موزیکال فانتزی دهه هشتاد با بازی دیوید بویی در حال فیلمبرداری است. این روزنامه براساس گزارش هالیوود ریپورتر نوشته است، فد آلوارز،این دنباله را کارگردانی می‌کند؛ در حالی که لیزا هنسون، دختر جیم هنسون، کارگردان «هزار تو» آن را تهیه می‌کند.

«هزار تو» در 1986 با بازی جنیفر کانلی در نقش سارا، دختر نوجوانی اکران شد که سفری به قلمرویی جادویی دارد تا برادرش را از چنگ شاه گابلین با بازی دیوید بویی آزاد کند. در این مسیر سارا با تعدادی مخلوق عروسکی مواجه می‌شود. فیلم در زمان اکران با فروش فوق‌العاده‌ای روبه‌رو می‌شود.

بازسازی این فیلم برای مدتی طولانی از شایعات خبری بود. به نظر می‌رسد دنباله «هزار تو» ادامه‌ای بر داستان سابق باشد تا یک بازسازی. هنوز مشخص نشده است به جای بویی چه کسی در فیلم ایفای نقش می‌کند.

فد آلوارز، کارگردان اورگویه‌ای بیشتر برای بازسازی «نفس نکش» و «مرگ شیطان» به شهرت رسیده است. وی هم‌اکنون مشغول کار روی فیلم «دختری در تور عنکبوت»، دنباله‌ای بر تریلر روانکاوانه «دختری با خالکوبی اژدها» است که طبق برنامه‌ریزی در ماه اکتبر سال آینده اکران می‌شود.