کمپین سبک زندگی قرآنی با همت شهرداری تهران و سازمان اوقاف در سطح شهر تهران در حال برگزاری است و در این راستا 750 تابلو و بیلبورد شهری بکار گرفته شده است.

به گزارش مرور نیوز کمپین سبک زندگی قرآنی با همت سازمان زیبا‌سازی شهر تهران و با همکاری سازمان اوقاف در سطح شهر تهران و در ایام ماه مبارک رمضان درحال برگزاری است.

در ابتدا کارگاهی سه روزه با عنوان سبک زندگی قرآنی برگزار و در آن طرح‌هایی با عنوان «یک کتاب، یک امت» تهیه و نهایتاً 255 اثر از سوی 40 شرکت‌کننده ارائه شد که هیأت داوران از مجموع این آثار 123 اثر را تأیید کرده که این آثار از سوی سازمان زیباسازی خریداری شد.

پس از دریافت آثار هیأت داوران 55 اثر را برای اکران در فضای شهری انتخاب کردند. هفته گذشته از بین این آثار 10 اثر برگزیده معرفی و به برگزیدگان لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد.

نکته قابل توجه درمورد برگزاری کمپین تبلیغاتی سبک زندگی قرآنی این است که آثار ارائه شده ضمن اکران در شهر تهران در سایر شهرهای کشور بخصوص شهرستان‌ها نیز اکران شده است.

آثار منتخب بر روی 350 عرشه، بیلبورد فرهنگی و تجاری و همچنین بیش از 400 پرتابل در شهر تهران اکران شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این آثار برتر، کارگاه موشن گرافی تهیه شده و طرح‌های برتر بر روی تلویزیون‌های شهری، فروشگاه‌های شهروند و نیز تلویزیون‌های مستقر در مترو به تصویر در خواهد آمد.