منوچهر محدی بر لزوم پراکندگی صحیح سالنهای سینما در تهران تاکید کرد.

منوچهر محمدی تهیه کننده سینما و یکی از مدیران پردیس سینمایی مگامال در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره استقبال مخاطبان از این سینما که اخیرا در شهرک اکباتان افتتاح شده گفت:با وجود اینکه کارهای آماده سازی این پردیس در اواخر اردیبهشت به پایان رسید و افتتاح این سینما همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بود،اما مخاطبان استقبال خیلی خوبی از این سینما کردند و میزان استقبال از برنامه های سینما بالا بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد مشکل اکران فیلم«ویلاییها»که تمدید اکران آن مسائلی همراه بود و ارتباط این مساله به کمبود سالنهای نمایش تهران گفت:مساله فقط به ظرفیت سالنها باز نمی گردد بلکه پراکندگی سالنهای سینما در تهران هم وضعیت مناسبی ندارد.

محمدی افزود:سفر شهری مخصوصا در ساعات شب وقت و هزینه زیادی را از مردم می گیرد و عموم مخاطبان دوست دارند در سالنهایی نزدیک به محل اقامت خود فیلمها را ببیند .پراکندگی سینماها خوب نیست و به همین خاطر است که چرخه اکران هنوز مشکل دارد.

این تهیه کننده در پایان تصریح کرد:باید پراکندگی جغرافیایی سینماهای پایتخت را زیاد کنیم و از سویی باید پردیسهای سینمایی با سالنهای زیاد و ظرفیت پایین بسازیم که برای مثال بتوان یک شب در سینما چند فیلم متفاوت را همزمان اکران کنیم