تماشاخانه استاد انتظامی از دوشنبه 23 مردادماه میزبان نمایش «رفقا رقبا» می شود.

به گزارش مرور نیوز، نمایش «رفقا رقبا» کاری از گروه نمایش «نقاشی تئاتر» به کارگردانی و نویسندگی روح اله ایرجی است که از 23 مرداد ماه در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود تا 13 شهریور ادامه دارد.

این نمایش کمدی در 90 دقیقه همراه با سیاه بازی و همنوازی زنده توسط نوازندگی مشترک یاسر بیات کمانچه، نغمه مرادآبادی تار و سعید خسروی تنبک به صحنه می رود.

نمایش حول قصه حاج شعبان عطار که در پی تدارک و برگزاری مجلس تعزیه با شکوهی است، می گردد. حاج شعبان عطار در تدارک برگزاری مجلس تعزیه باشکوهی با حضور رجال درباری و سفرای فرنگ است که دسته رقیب یعنی اسماعیل شمر قصاب و خواهرزاده اش با گروگان گرفتن قنبر، نوکر حاج شعبان سعی در برهم زدن مجلس او و ناکامی اش دارند اما در جدال میان این رفقا و رقبا با حضور رندانه و تدبیر قنبر ماجرا به گونه ای دیگر رقم می خورد ...

در این نمایش جمشید صفری، سهیل ساعی، فاطمه سرلک، هادی شیرمحمدی، مهرداد باقری، مهدیس توکلی، رها آرشید، سعید خسروی، فرشته شیرآقایی، عباس کاکاوند و شهاب راحله ایفای نقش می کنند.

«رفقا رقبا» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، تالار انتظامی روی صحنه می رود.