پرفورمنس گروه موسیقی «پیل‎دم» به سرپرستی ژوبین عسکریه، شنبه 28 مرداد‎ماه در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‎رود.

به گزارش مرور نیوز، گروه موسیقی «پیل دم» ساعت 21 روز شنبه 28 مرداد ماه تازه ترین کنسرت خود را در تالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند. در این شب حسن نجف با آوای اسپانیولی و وحید ایرانشاهی نوازنده گیتار «پیل دم» را همراهی خواهند کرد.

در توضیح این کنسرت آمده است: اجرای گروه موسیقی «پیل دم» با رویکرد تجربه های متفاوت و گفتگوهای تازه در باب دیدن و شنیدن برگزار می شود. این گروه با نوآوری در سبک اجرای موسیقی سماع و بهره گیری از ساز دیجیریدو به عنوان سازی که فرکانس صوتی آن بخشی از طبیعت را برای شنوندگان تداعی می کند و تلفیق آن و سازهای دیگر با آیین های باستانی، پرفورمنس موسیقی برای صلح را روی صحنه می برد. در این برنامه همچنین حرکات سماع به عنوان آیین سنتی برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

ژوبین عسکریه سرپرست، نوازنده دیجیریدو، پرکاشن و آوا، شادرخ گلچین معانی نوازنده دیجیریدو و آو، میثم امینی نوازنده پرکاشن، ریما حسن زاده شریف نوازنده بیس گیتار، پوربه ترک زاده نوازنده هنگ درام و آوا، سیاوش الهی نیا نوازنده دف، رباب و دیوان، مژگان حسینی نوازنده قانون، علیرضا چرمچی نوازنده گیتار الکتریک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.