بیش از ۸۰۰ ناشر در نمایشگاه بزرگ کتاب شیراز شرکت می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمدجواد کاظمی رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های شیراز با حضور ۸۰۰ ناشر برگزار می‌شود و تمامی امور مربوط به نمایشگاه به عهده انجمن ناشران و کتابفروشان است.

وی با بیان اینکه اداره ارشاد تنها نقش حمایتی دارد، افزود: امسال نخستین بار است که امور نمایشگاه به انجمن ناشران سپرده شده و تلاش شده که در این نمایشگاه از همکاری سایر انجمن‌ها و تشکل‌ها برای برگزاری بهتر استفاده شود.

کاظمی ادامه داد: کتابفروشانی که علاقمند به حضور در ایام نمایشگاه کتاب هستند نیز می‌توانند از طریق هماهنگی با اتحادیه کتابفروشان استان برای فروش کتاب‌های خود از بن‌های عرضه شده در این نمایشگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بن‌های تخفیف این نمایشگاه تا ۲ هفته پس از نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های سطح شهر شیراز قابل اعتبار و خرید است، بیان کرد: این امکان در کتابفروشی‌هایی که در نمایشگاه ثبت‌نام کرده و حضور دارند، فراهم شده است.

رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان استان فارس با بیان اینکه تلاش می‌شود روز‌های برپایی نمایشگاه افزایش پیدا کند، تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲ تا ۷ آذرماه برگزار می‌شود.