نمایش نفر دوم نهم دی در هفتمین نشست نقد صحنه بررسی می­ شود.

به گزارش مرور نیوز،  به نقل از روابط عمومی موسسه افرا مانا، هفتمین نشست نقد صحنه با حضور مهین صدری، ستاره‌ اسکندری، الهام کردا، شیما میرحمیدی، غزاله معتمد، فرشته حبیبی و بهزاد صدیقی و با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این نشست نمایش نفر دوم نوشته و کارگردانی مهین صدری ساعت ۱۸ روز شنبه نهم دی در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگ­سرای ارسباران نقد و ‌بررسی می ­شود.

در نشست نقد صحنه فرشته حبیبی منتقد تئاتر، بهزاد صدیقی نمایش­نامه ­نویس، پژوهش­گر، مدرس تئاتر و دبیر سلسله نشست ­های نقد صحنه، مهین صدری نویسنده، کارگردان و بازیگر نمایش، شیما میرحمیدی طراح صحنه، غزاله معتمد طراح لباس به همراه ستاره اسکندری و الهام کردا بازیگران نفر دوم درباره این اثر گفت­گو خواهند کرد.

نمایش نفر دوم که از ۲۸ آذر ماه ۹۶ روی صحنه رفته است تا ۲۷ دی ماه سال جاری در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایران­شهر با بازی ستاره اسکندری، الهام کردا، مهین صدری و مریم حسینی اجرا می ­شود. داستان این نمایش سی سال از زندگی سه خواهر در خانه ­ای قدیمی در تهران را از زمان موشک­باران زمستان ۶۶ تا زمان امروز را روایت می­ کند.

سلسله نشست­ های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگ­سرای ارسباران با همکاری موسسه­ افرا مانا با هدف نقد و بررسی نمایش­ های در حال اجرای تهران هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه­ مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند.