ثبت نام بن خرید کتاب از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز شنبه اول اردیبهشت آغاز شد که در این مرحله اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب می توانند به سایت نمایشگاه بین المللی کتاب مراجعه کنند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران، امیرمسعود شهرام‌نیا قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به زمان ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه برای دریافت بن خرید کتاب گفت: اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ ها و حوزه‌ های علمیه می‌توانند از امروز شنبه اول اردیبهشت تا چهارم همین ماه نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت www.bon.tibf.ir اقدام کنند.

وی افزود: بن خرید کتاب اساتید و هیات علمی دانشگاه‌ها دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین و الباقی نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت‌نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است.

شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستوالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهادها مشخص شده است؛ از این رو سازمان‌ها و نهادها نیز فرصت دارند از امروز اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.

شهرام نیا گفت:  بررسی درخواست‌ها از پس فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) خواهد بود و از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه نیز ارائه بن ها آغاز خواهد شد.