مجموعه عکس نمایشگاهی جلوه پایدار ۲۰ قطعه عکس از دوران دفاع مقدس در ابعاد ۷۰*۵۰ سانتی‌متر چاپ و با شمارگان ۲۷۰۰ نسخه در سراسر کشور توزیع و منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح در این مجموعه نمایشگاهی ۲۰ قطعه عکس از دوران دفاع مقدس در ابعاد ۷۰*۵۰ سانتی‌متر چاپ و با شمارگان ۲۷۰۰ نسخه در سراسر کشور توزیع و منتشر شد.

در انتخاب تصاویر مجموعه جلوه پایدار علاوه بر شاخصه‌های ایثار و مقاومت رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی حال و هوای عاشورایی نیز مد نظر قرار گرفته است.

این مجموعه از آخرین تولیدات انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح می باشد و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج مساجد و محلات در توزیع این مجموعه ارزشمند نمایشگاهی مشارکت داشته‌اند.

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس از زیر مجموعه های بنیاد فرهنگی روایت فتح است که با گنجینه‌ای بالغ بر یک میلیون قطعه عکس تصاویر مرتبط با تاریخ معاصر ایران، وظیفه حفظ، صیانت و ترمیم تصاویر و نگاتیو های عکاسان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در نهایت چاپ این تصاویر را به صورت مجموعه‌های نمایشگاهی و کتاب‌های هنری بر عهده دارد.