رییس کارگره فرهنگی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه تلاش ما باید در زمینه ارتقای فرهنگی نظام باشد.

به گزارش مرور نیوز، نشست خبری محمد اسحاقی رییس کارگره فرهنگی ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل ستاد تبلیغات شورای فرهنگ اسلامی برگزار شد.

وی در آغاز این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند ایران از منظر ها و جهات و زوایای محتلف قابل بررسی است، گفت: اگر ما به ذات و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی توجه کنیم خواهیم دید که ماهیت این انقلاب ماهیتی فرهنگی است. به طوری که ما ماهیت فرهنگی انقلاب را در عرصه های سیاسی، اجتماعی،اقتصادی امنینی و دفاعی هم میتوانیم ببینیم.

اسحاقی در ادامه سخنانش افزود: نظام مقدس جمهوری الامی ایران نظامی است مبتنی بر ارزش های انسانی اسلامی  و اخلاقی است. بنابراین در حوزه اقتصادی و سیاسی و سایر حوزه هایی که تاثیر گرفته از ماهیت فرهنگی این نظام است باید حاکمیت ارزش های دینی و اللهی و انسانی  را بجوییم و ببینیم.

وی با تصریح بر این نکته که همه تلاش ما باید در زمینه ارتقای فرهنگی نظام باشد به تشریح برنامه های فرهنگی دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پرداخت.