در دیدار مدیرکل بنیاد استان زنجان با مدیرکل ثبت احوال مطرح شد: تلاش‌ها بر این است از این پس در دیدار با خانواده هر شهید شناسنامه مکانیزه فرزندشان به آنان تقدیم شود.

به گزارش مرور نیوز، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با جانباز سید علی شفیعی مدیرکل جدید ثبت احوال استان دیدار کرده و ضمن تبریک انتصاب، از خداوند متعال موفقیت وی در مسیر بالندگی را خواستار شد.
در ادامه، کاظمی با ارائه گزارشی از وضعیت خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مسوولان ثبت احوال خواست تا در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر ارزشمند تلاش کنند.
وی همچنین از صدور شناسنامه‌های مکانیزه شهدا ابراز خرسندی کرد و افزود: این حرکت یاد و خاطر شهدا را در دل‌ها زنده کرده و جایگاه رفیع آنان را یادآور می‌شود.
در ادامه شفیعی نیز با بیان اینکه افتخار می‌کنیم خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزئی از جامعه هدف ما هستند، گفت: دیدار با این قشر ارزشمند برایمان حرکتی معنادار و ثمره بخش است به همین سبب در این راه با جدیت بیشتری حرکت خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: مسوولان ثبت احوال استان زنجان آماده هستند تا نسبت به صدور شناسنامه‌های مکانیزه شهدا و تقدیم آن به خانواده‌های شهدا در دیدارها اقدام کنند.