اسماعیلی با اولین فیلم مانی باغبانی در مقام کارگردان راهی جشنواره فیلم فجر خواهد شد

حبیب اسماعیلی تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره فعالیتهای خود گفت:امسال فیلم«خرگیوش»اولین ساخته مانی باغبانی را تهیه کردم که فیلم خوب و متفاوتی است و یک کمدی نو در سینمای ایران است.

وی در مورد این فیلم تصریح کرد:این فیلم یک کار نو در سینمای ایران است که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.در حال حاضر این فیلم آخرین مراحل فنی خود را طی می کند و تا یک ماه دیگر آماده نمایش می شود تا به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه شود.

اسماعیلی در مورد فیلمهایی که قصد پخش آن را دارد،گفت:دو فیلم«گیتا»و «سه بیگانه»را در نوبت پخش داریم که فیلم«گیتا»پس از یتیم خانه ایران در گروه سینمایی آزادی و فیلم«سه بیگانه»پس از خشکسالی و دروغ در گروه سینمایی زندگی به نمایش در می آید.

به گزارش مرور نیوز،فیلمنامه «خرگیوش» توسط مانی باغبانی منتقد و فیلمنامه‌نویس به نگارش درآمده و تهیه‌کنندگی این فیلم برعهده حبیب اسماعیلی است.

در خلاصه داستان این اثر که تجربه متفاوتی در حوزه سینمای کمدی به شمار می‌رود آمده است: هیچ شبی مثل امشب نیست...

در «خرگیوش» بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، پانته‌آ سیروس، مانیا علیجانی، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

از عوامل تولید این فیلم که اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر است؛ می‌توان به نویسنده و کارگردان: مانی باغبانی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، صدابردار: امین میرشکاری، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: دارا دارایی، طراح گریم: عظیم فراین، طراح صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه‌های ویژه: بهنام خاکسار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: سعیده دلیریان، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، فضای مجازی: آریان امیرخان، سرمایه‌گذار: بیژن لاهوتی و تهیه‌کننده:حبیب اسماعیلی اشاره کرد.