مجموعه مستند زندگی من به کارگردانی آرش لاهوتی با موضوع گروه های نمایشی و تئاتر خاص در ۱۳ قسمت روانه آنتن شبکه مستند می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مستند زندگی من با تمرکز بر گروه‌های نمایشی و تئاتر خاص تولید شده و در این مجموعه هر بار با یکی از شخصیت‌های این گروه‌ها همراه می‌شود تا مشکلات و مسائلی  که این افراد با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند را به تصویر بکشد.

این مجموعه مستند سراغ گروه‌های نمایشی افراد مبتلا به سندروم دان ، اوتیسم، هنرمندان کهریزک، سالمندان، کودکان کار، نابینایان و ناشنوایان، افراد معلولین و ... رفته است تا برشی از زندگی شخصی و فعالیت‌های هنری آن‌ها را  به نمایش بگذارد.

«زندگی من» در طول  نزدیک به یکسال در تهران و حاشیه تهران تولیدشده و با پرداختن به زندگی سوژه‌هایش می‌کوشد به پاسخ این سؤال دست یابد که هنر چه تأثیری بر زندگی افراد با نیازهای ویژه می‌گذارد.

آرش لاهوتی تهیه‌کننده، کارگردان و تدوینگر این مجموعه مستند است و از دیگر عوامل آن می‌توان به فیلم‌بردار صادق سوری،   صداگذار محبوبه جعفرزادگان، ساخت موسیقی بهنود یخچالی، صدابرداران هادی بهشتی، فرزین زند و امید عبداللهی و مدیرتولید مرتضی ابراهیمی اشاره کرد.  

 پخش «زندگی من» تولید جدید شبکه مستند سیما از شنبه گذشته آغاز شده است. این مجموعه شنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰  روی آنتن می‌رود و بازپخش آن یکشنبه‌ها ساعت ۰۹:۳۰ خواهد بود.