نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش ما گام برداشتن در حوزه رشد و توسعه علم و فناوری در منطقه و تبادل تجربیات منطقه به کشورهای همسایه است.

به گزارش مرور نیوز، ولی‌الله نانواکناری در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه مازندران با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه مازندران، اظهار کرد: مازندران به عنوان یک استان زرخیز و سرسبز سالانه پذیرای میلیون‌ها نفر گردشگر از اقصی نقاط مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه شهرستان بابلسر به عنوان نگین مازندران می‌تواند فضای خوبی را در جهت رشد و تعالی کشور ما داشته باشد، تصریح کرد: وجود دانشگاه مازندران در شهرستان بابلسر اعتبار وی‍ژه‌ای به این شهرستان بخشید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت گردشگری شهرستان بابلسر و ظرفیت علمی دانشگاه مازندران برای رشد و ارتقای سطح استان و کشور بهره‌مند شد، افزود: انتظار داریم دانشگاه مازندران بتواند در هماهنگی با مرکز پژوهش‌ها اقدامات مؤثری داشته باشد.

این مسؤول انعقاد این تفاهم‌نامه را فرصتی مناسب برای ارتباط با کشورهای حوزه دریای خزر دانست و ادامه داد: با ارتباط با کشورهای حوزه دریای خزر می‌توانیم کشور خود را به جهان معرفی کنیم.

نانواکناری با بیان اینکه کشور ما با داشتن جوانان، دانشجویان و همچنین اساتید غیرتمند می‌تواند برای کشورهایی که در دامنه رهایی از ظلم و استکبار هستند، الگوی خوبی باشد، اظهار کرد: تلاش ما گام برداشتن در حوزه رشد و توسعه علم و فناوری در منطقه و تبادل تجربیات منطقه به کشورهای همسایه است.