رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران گفت: با توجه به فرارسیدن شب یلدا، در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

به گزارش مرورنیوز،امیرحسین فخرآوران درباره قیمت میوه و تره‌بار در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد قیمت پایین پرتقال در بازار هستیم که به برف و یخ‌بندان برمی‌گردد.

وی به بحث خرید مرکبات درجه دو و سه در مازندران اشاره کرد و افزود: به‌دلیل صف‌های طولانی و دریافت مبلغ به‌صورت نسیه برخی باغداران تمایلی به تحویل محصول خود ندارند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه برخی از باغداران محصولات خود را معدوم کردند، اضافه کرد: این امر روند کند و نابه‌سامانی است و مدیریت لازم صورت نگرفته است.

فخرآوران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن شب یلدا در مازندران تصریح کرد: در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه هندوانه و انار به میزان کافی در بازار موجود است، گفت: امروز انار با قیمت 2 هزار و 500 تا 5 هزار و هندوانه با قیمت یک‌هزار و 500 تومان در حال عرضه است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با بیان اینکه ازگیل از قیمت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: امروز قیمت ازگیل در میدان میوه و تره‌بار بین 5 تا 6 هزار تومان بود.

فخرآوران در پایان گفت: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.