عضو سازمان نظام مهندسی مازندران بیان داشت:جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی الگوی بی بدیل و بی نظیر حکومت مردم سالاری دینی در دنیا را به نمایش گذاشته است.

به گزارش مرور نیوز، عابدین نقیبی عضو سازمان نظام مهندسی مازندران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با فداکاری و جانفشانی هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی و با رهبری بی بدیل مرجعیت زمان حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و امروز با وجود همه مشکلات و موانع موجود و در سایه رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) و ولایت فقیه مقتدر ترین حکومت در جهان اسلام و منطقه است.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را مدلی نوین و کارآمد در زمره حکومت های دینی دانست و افزود : انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همدلی مردم بصیر ایران اسلامی حاصل شد و تمام پیروزی های بعد انقلاب اسلامی هم با این روحیه تداوم خواهد بخشید.

نقیبی نظام جمهوری اسلامی را برگرفته از آموزه های انبیاء الهی و قرآن کریم دانست و خاطرنشان کرد: دهه فجر و لیالی خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب و همه شهدای ایران اسلامی است.

عضو سازمان نظام مهندسی مازندران در ادامه به توطئه های دشمنان در بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت : امروز ولایت فقیه میراث گرانبهای امام راحل است و پشتیبانی از نعمت بزرگ ولایت فقیه تنها عامل خنثی کننده همه توطئه های دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این محقق و پژوهشگر حوزه عمران و آبادانی در مرکز مازندران، استکبار ستیزی، روحیه ایستادگی و مقاومت در مردم ایران اسلامی را بسیار ارزشمند خواند و تاکید کرد: با توجه به شرایط بسیار حساس جهان و منطقه و توطئه های داخلی و خارجی امروز جمهوری اسلامی خواب آسوده را از چشمان دشمنان زدوده است و همه خواب خوش آنان را به یاس تبدیل کرده است.

 نقیبی در پایان انقلاب اسلامی را الگویی جامع و کامل در دنیا معرفی کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزشهای اسلامی و اعتقادات دینی و با روحیه اتحاد و همگرایی و وحدت کلمه روز به روز در حال پیشرفت های قابل توجهی است و در سایه این وحدت امروز امن ترین کشور در منطقه است و همچنان هم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی دارد.