فرماندار سوادکوه با بیان اینکه محبت به اهل بیت(ع) هدیه الهی است، بر لزوم درک درست از عاشورا و تقویت معرفت در عزاداری‌ها تأکید کرد.

به گزارش مرورنیوز،عبدالجواد توحیدی‌‎مقدم در مراسم دسته‌روی سوادکوه با اشاره به ابعاد مختلف قیام حسینی، بیان داشت: طبق حدیثی از پیامبر گرامی اسلام، شهادت امام حسین(ع) حرارت دائمی تا ابد خواهد داشت و این حدیث پاسخ‌ به سؤالات مختلف است.

وی با بیان اینکه حادثه عاشورا موضوع تصادفی و برنامه عادی نبود، افزود: آموزه‌های دینی ما بیانگر اهمیت و ارزش‌های حادثه عاشورا است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به لزوم درک درست از عاشورا و تقویت معرفت در عزاداری‌ها، خاطر‌نشان کرد: محبت به اهل بیت(ع) هدیه الهی است و مردم سوادکوه با برگزاری عزاداری‌ها و دسته‌روی‌ها در این مسیر سابقه طولانی دارند.

توحیدی‌مقدم، تبعیت شیعه از راه و شیوه امام حسین‌(ع) را باعث استقلال و دوری از پذیرش زور و ظلم توصیف و اظهار کرد: مراسم‌ها و برنامه‌های ویژه ماه محرم در سوادکوه پر‎رونق و با حضور گسترده مردم همراه است.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه از حضور مستمر در مراسم‌های حسینی در تکایا و مساجد سوادکوه به همراه مسؤولان ادارات و نهاد‌ها خبر داد و گفت: برای احترام به حضور مردم در مجالس حسینی و مشارکت در عزاداری‌ها به همراه مسؤولان ادارات و نهاد‌ها و شورای تأمین حضور مستمری در مجالس حسینی سوادکوه داریم.