کتاب شعر ' چشم های خیس خدا ' با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مسئولان شهرستانی و دوست داران شعر و ادب در قائم شهر رونمایی شد.

به گزارش مرورنیوز، این کتاب مجموعه ای از سروده های ' آرزو ولی پور ' فرزند شهید ولی پور و مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران است .

شاعر چشم های خیس خدا در این آئین گفت : این چهارمین اثری است که به رشته تحریر در آوردم و با وجود آن که همه کتاب هایم را تقدیم به مادرم کردم ، این بار با هماهنگی مادرم کتاب چشم های خیس خدا را تقدیم به همسرم کرده ام .

آرزو ولی پور افزود : در این کتاب حرف های خودم را در غالب شعر برای کسانی که دوستشان دارم ، سروده ام و به رشته تحریر در آورده ام.

وی با بیان اینکه این کتاب با تیراژ هزار نسخه به چاپ رسیده است ، گفت : بناست تا درآمد حاصل از فروش این کتاب صرف امور خیریه و کودکان بی سرپرست موسسه خیریه محرومان قائم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی مازندران هم در این مراسم گفت : خانم ولی پور با این که وارد عرصه اجرایی شده ولی همچنان کتابخوانی و قلم را کنار نگذاشته است که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه هر اثری که تولید می شود در حقیقت ما را با آرمان ها و ایده آل ها نزدیک می کند ، افزود : این درحالی است که در گذشته افراد برای رسیدن به ایده آل ها و حفظ نگه داشتن فرهنگ و عقیده خود در میدان نبرد جنگ هایی را متحمل شده اند.

احد جاودانی گفت: فرهنگ کتاب و کتابخوانی به طوری حائز اهمیت بوده است که امام راحل در دوران دفاع مقدس و در عرصه های اقتصادی و فرهنگی به خواندن کتاب تاکید فراوانی داشتند و این امر باعث شد تا در آن زمان بزرگ مردانی شعرهایی را به رشته تحریر در آورند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید براینکه اگر امروز ما ذره ای از علم آموزی فاصله بگیریم این فاصله ما با دنیای توسعه یافته خیلی زیاد می شود ، گفت : به طوری که نمی توان ضرر آن را جبران کرد بنابراین باید تلاش کرد تا جامعه علمی رواج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج داد.