نماینده مردم عسلویه خطاب به رئیس جمهور بر ضرورت رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آن ها تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز، سکینه الماسی در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان اظهار داشت: مردم ایران در بحران های اخیر کشور همانند سال های انقلاب و دفاع مقدس با صلابت و صبوری ایستادگی کردند و خواب و خیال دشمنان را برآشفتند.

وی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای مصوبات مربوط به حوزه انتخابیه خود و رفع دغدغه مردم شد و تصریح کرد: آیا مسئولان پای خواسته های به حق مردم ایستاده اند؟ آیا دولت و مجلس که هر دو برآمده از خواست ملت هستند، پای قول های خود به مردم ایستاده اند؟

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به مشکلات جامعه صیادان، ملوانان، کشاورزان و به خصوص صدور مجوز لازم برای آن ها، خواستار امهال وام های مربوط به این قشر شد.

الماسی بر ضرورت رسیدگی به خواسته های بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آن ها و بحث بازگشایی مرزها برای صادرات گوجه خارج از فصل شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به رئیس جمهور خواستار افزایش قیمت خرید تضمینی گندم شد و گفت: اگرچه روند نزولی نرخ ارز خوب است اما به شرط آنکه بر قیمت هایی که بی رویه بالا رفت تاثیر بگذارد و قیمت ها بر مبنای کاهش نرخ ارز، روند نزولی داشته باشد.