سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: هندبال ایران بعد از مسابقات آسیایی نگاه ویژه‌ای به هندبال گچساران دارد.

به گزارش مرور نیوز،مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازی روز جمعه این تیم برابر بیتا سبزوار اظهار داشت: روز جمعه میزبان تیمی خواهیم بود که از سبزوار مهد هندبال ایران به شهر ما خواهد آمد و مطمئناً از بازیکنان جوان، با کیفیت و کادر با دانش و فنی بهره می‌برند.

وی در ادامه در خصوص شناخت خود از این تیم گفت: تیم بیتا سبزوار نسبت به سال گذشته تغییراتی هم داشته است و با شناخت اطلاعاتی که از این تیم به دست آوردیم به نظرم بازی خوب و تماشاگر پسندی را در گچساران شاهد خواهیم بود.

کیخایی با بیان این نکته که تیم هندبال نفت و گاز گچساران بازیکن جدیدی در فصل جدید به خدمت نگرفته است، اذعان داشت: بازیکنان تیم نفت گچساران بعد از دو برد در هفته‌های قبلی در شرایط روحی و جسمی خوبی قرار دارند.

وی ابراز کرد: امیدوارم بازیکنان نفت در مسابقه روز جمعه بازی با کیفیتی از خود ارائه دهند و امتیاز کامل بازی را به دست آورند تا همچنان صدرنشین گروه باقی بمانیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران که توانست در جام باشگاه‌های آسیا خوش بدرخشد، اظهار داشت: از هواداران پرشور و خونگرم گچسارانی انتظار دارم که در بازی روز جمعه مقابل حریف سبزواری فقط و فقط تیم خودشان را تشویق کنند تا بازی و بازیکنان به حاشیه کشیده نشوند.

وی یادآور شد: با توجه به نتایج درخشانی که تیم نفت گچساران در جام باشگاه‌های آسیا به دست آورد نگاه‌ها به این تیم تغییر کرده است.

کیخایی عنوان کرد: مطمئن باشید در حال حاضر هندبال ایران نگاه ویژه‌ای به هندبال گچساران و میزبانی ما دارند.

وی تصریح کرد: باید هواداران و تماشاگران نفت و گاز با آرامش و فقط با تشویق تیم خود تا پایان بازی از تیم شهرشان حمایت کنند تا بار دیگر شایستگی‌های هندبال این شهر را به هندبال ایران ثابت کنیم.